E-nauczyciel przyrody. Zintegrowane środowisko edukacyjne dla rozwijania myślenia naukowego, umiejętności informacyjnych oraz kompetencji językowych uczniów II i III etapu edukacyjnego.
Projekt E-nauczyciel przyrody. Zintegrowane środowisko edukacyjne dla rozwijania myślenia naukowego, umiejętności informacyjnych oraz kompetencji językowych uczniów II i III etapu edukacyjnego sfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Europejskiego Funduszu Społecznego zakładał stworzenie i pilotażowe wdrożenie innowacyjnego programu nauczania przedmiotów przyrodniczych (fizyka, chemia, biologia oraz przyroda w szkołach podstawowych) opartego na technice modelowania dialogów w klasie Questioning the Author oraz platformie e-learningowej BLT VHT na której zawarte są dydaktyczne materiały multimedialne wykonane w technologii Flash.
Kalendarz Centrum Nauk Przyrodniczych na rok 2013.
Wielostronny Partnerski Projekt Szkół w programie Comenius - Publiczne Gimnazjum nr 8 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Opolu
Stosowanie krzyżówek tematycznych jako atrakcyjne narzędzie w nauczaniu języka obcego - Zespół Szkolno – Gimnazjalny w Żędowicach
„Świat – Nauka – Człowiek” - Gimnazjalno – Licealny Zespół Szkół w Wołczynie
Złote Klucze - Publiczne Gimnazjum Nr 7 im. Generała Władysława Andersa w Opolu
Szkolna Kronika filmowa PG7 - Publiczne Gimnazjum Nr 7 im. Generała Władysława Andersa w Opolu
Szkolna Kronika filmowa PG7 - Publiczne Gimnazjum Nr 7 im. Generała Władysława Andersa w Opolu
Innowacje pedagogiczne z biologii oraz z chemii - Publiczne Gimnazjum nr 5 im. Aleksandra Kamińskiego w Opolu
Działania szkolnego wolontariatu „Klub Ośmiu” - Publiczne Gimnazjum nr 1 w Strzelcach Opolskich
Działania szkolnego wolontariatu „Klub Ośmiu” - Publiczne Gimnazjum nr 1 w Strzelcach Opolskich
Szkolny wolontariat "Klub ośmiu" Publicznego Gimnazjum nr 1 w Strzelcach Opolskich
„Żyć i uczyć się w demokracji, czyli o nowej koncepcji pracy samorządu uczniowskiego w gimnazjum” - Publiczne Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Zdzieszowicach
„Żyć i uczyć się w demokracji, czyli o nowej koncepcji pracy samorządu uczniowskiego w gimnazjum”
Załączniki:
Regulamin Samorządu Uczniowskiego
Ordynacja wyborcza do Samorządu Uczniowskiego
Sprawozadanie z debaty
Strona 1 z 2