Składanie zamówień na podręczniki standardowe do klasy I, II i III szkoły podstawowej

Drukuj
Opublikowano: 30 czerwca 2016
Wpisany przez: Piotr Łaba

Szanowni Państwo Dyrektorzy Szkół,


uprzejmie informujemy, że tylko jeszcze do piątku (tj. do 1 lipca br.) aktywna będzie aplikacja do składania zamówień głównych na podręczniki standardowe do klasy III (Nasz Elementarz część 1) oraz zamówień uzupełniających na podręczniki standardowe do klasy II (Nasz Elementarz część 1). Prosimy wszystkich z Państwa, którzy korzystają w procesie edukacyjnym z Naszego Elementarza, o niezwłoczne złożenie zamówienia w strefie dla zalogowanych SIO pod adresem sio.men.gov.pl/dodatki/strefa. Po tym terminie aplikacja zostanie zablokowana.

Prosimy o składanie zapotrzebowania według następującej zasady:

Na podręczniki do klasy III i II należy złożyć odrębne zamówienie.

Podręczniki do klasy III:

liczba wszystkich uczniów klas III * 3 (podręcznik jest podzielony na 3 osobne bloki tematyczne) + liczba oddziałów * 2 (przysługują Państwu dwa rezerwowe podręczniki na oddział) * 3 (podręcznik jest podzielony na 3 osobne bloki tematyczne)

Przykład: zamawiamy podręczniki dla 50 uczniów w 2 oddziałach

50*3+2*2*3=162

Podręczniki do klasy II:

liczba uczniów klas II, dla których brakuje podręczników * 3 (podręcznik jest podzielony na 3 osobne bloki tematyczne) + liczba oddziałów * 3 (podręcznik jest podzielony na 3 osobne bloki tematyczne, przysługuje Państwu jeden rezerwowy podręcznik na oddział)

UWAGA! Nie należy składać zamówienia na podręczniki do klasy II, jeżeli dysponują Państwo wystarczającą liczbą egzemplarzy podręczników do klasy II część I.

Przykład: zamawiamy podręczniki dla 5 uczniów w 1 oddziale

5*3+1*3=18

W przypadku problemów ze złożeniem zamówienia proszę o kontakt z infolinią pod nr telefonu 022 116 51 00 lub przesłaniem informacji na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.