Opublikowano: 21 listopada 2016
Wpisany przez: Marek Wąsowski
Każda szkoła, która zdecyduje się na udział w programie będzie miała możliwość uzyskania certyfikatu udziału w wojewódzkim programie podniesienia świadomości w zakresie bezpiecznego korzystania z Internetu w ramach inicjatywy „Cyberbezpieczny Uczeń”, po spełnieniu wszystkich niżej wymienionych warunków:
- udziału nauczyciela informatyki, dyrektora bądź pedagoga szkolnego w szkoleniu organizowanym w obrębie powiatu, prowadzonym przez funkcjonariuszy Policji,
- zorganizowaniu wewnętrznych szkoleń dla pozostałych nauczycieli szkoły w oparciu o:
- informacje przekazane przez funkcjonariuszy Policji,
- pakiet edukacyjno-multimedialny, dostępny na serwerze OUW,
- zorganizowaniu spotkań dla rodziców z funkcjonariuszem Policji,
- przeprowadzeniu przez dyrektorów/nauczycieli szkoły ankiet kierowanych do uczniów, z wiedzy na temat zagrożeń płynących z sieci internetowej (przed szkoleniem) oraz przeprowadzeniu ankiet po zakończeniu programu w danych roku szkolnym,
- przeprowadzeniu przez nauczyciela danej szkoły zajęć (przynajmniej dwóch w każdej klasie), dotyczących zagrożeń płynących z sieci internetowej,
- przesłaniu sprawozdania za dany rok szkolny z realizacji programu, wraz z wnioskami oraz analizą wyników z przeprowadzonych ankiet (osobno dla ankiet przeprowadzonych przed realizacją programu i ankiet po zakończeniu programu).
Harmonogram i planowane działania określono w opisie programu.
W sprawach związanych z realizacją programu prosimy o kontakt z p. Markiem Wąsowskim, e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
.