Strona, którą oglądasz jest stroną archiwalną.

Od dnia 21 sierpnia zapraszamy na nową stronę Kuratorium Oświaty w Opolu

www.kuratorium.opole.pl

Możliwości składania zamówień rezerwowych

Drukuj
Opublikowano: 06 października 2015
Wpisany przez: Piotr Łaba

Szanowni Państwo Dyrektorzy szkół podstawowych


Informuję o uruchomieniu możliwości składania zamówień rezerwowych dla transzy 2 na rok szkolny 2015/2016 na podręcznik standardowy klasa 1 część 2 oraz klasa 2 zintegrowane część 1B.

Informuję również, że w tej chwili lista dostępnych pozycji przy składaniu zamówień uzupełniających zawiera:

1.Podręcznik klasa 1 część 1,
2.Podręcznik klasa 1 część 2,
3.Podręcznik klasa 2 zintegrowane część 1A
4.Podręcznik klasa 2 część 1B
5.Podręcznik klasa 2 matematyka część 1

Potwierdzanie odbioru podręczników w aplikacji

Drukuj
Opublikowano: 06 września 2015
Wpisany przez: Piotr Łaba

Szanowni Państwo Dyrektorzy szkół podstawowych

W dniu 24 sierpnia zakończyliśmy dystrybucję I transzy podręczników do klasy 1 i 2 szkoły podstawowej. Przygotowujemy się do dystrybucji II transzy podręczników. W dalszym ciągu nie wszyscy potwierdzili odbiór podręczników, co uniemożliwia przygotowanie II transzy dystrybucji. Zwracamy się z prośbą o potwierdzenie odbioru podręczników w dniu 7 września do godz.12.00.

W załączeniu lista szkół, które nie potwierdziły odbioru podręczników.

Dystrybucja 1 części podręcznika do klasy 1

Drukuj
Opublikowano: 18 sierpnia 2015
Wpisany przez: Piotr Łaba

Szanowni Państwo

w związku z ropoczęciem dystrybucji podręczników do klasy 1 i 2 szkoły podstawowej, niektóre szkoły odbierają podręczniki w Kuratorium Oświaty w Opolu. Do odebrania jest część 1 do klasy pierwszej. Odbiór podręczników jest możliwy w dniach 19 - 24 sierpnia 2015 r. W załączeniu zamieszczamy tabelę, ze szkołami, które odbierają podręczniki w Kuratorium Oświaty w Opolu przy ul. Piastowskiej 14.

Odobioru podręczników może dokonać dyrektor szkoły lub osoba posiadająca pisemne upoważnienie do odbioru podręcznków.

W razie pytań proszę o kontakt z p. Piotrem Łaba Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. tel. 77 45 24 671 lub p. Robertem Gwoździem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. tel. 77 45 24 570

W załączeniu tabela z zamówieniami szkół, które odbierają podręczniki w Kuratorium Oświaty w Opolu.

Zamawianie podręczników z rezewy

Drukuj
Opublikowano: 17 sierpnia 2015
Wpisany przez: Piotr Łaba

Szanowni Państwo

aby złożyć zamówienie rezerwowe na daną część podręcznika (np. na części 1 do klasy 1) szkoła nie może mieć nie odebranego zamówienia dla tej części. Oznacza to, że szkoły, które obecnie chcą zamówić dodatkowe podręczniki (część 1 do klasy 1 i/lub część 1 do klasy 2) muszą najpierw odebrać zamówienia główne i dopiero wtedy złożyć zamówienia rezerwowe.

Dotacja celowa na podręczniki

Drukuj
Opublikowano: 14 sierpnia 2015
Wpisany przez: Tomasz Marchut

Szanowni Państwo,
Dyrektorzy szkół podstawowych,
Dyrektorzy gimnazjów,

zwracam się z uprzejmą prośbą do dyrektorów szkół podstawowych i gimnazjów, którzy nie złożyli jeszcze do swojego organu prowadzącego informacji niezbędnych do uruchomienia dotacji celowej, o jak najszybsze dopełnienie tej czynności.

W załączeniu przekazuję list Ministra Edukacji Narodowej.

Załącznik

Zakończe weryfikacji zamówień na podręczniki do klasy I i II

Drukuj
Opublikowano: 19 lipca 2015
Wpisany przez: Piotr Łaba

W dniu 21 lipca br. upływa termin weryfikacji list z zamówieniami zamówieniami na podręczniki do klasy I II.
Po tym terminie statusy wszystkich zamówień zostanią zmienione na ”w realizacji” co oznacza, że wykonawca będzie widział ww. zamówinia w aplikacji.
W zawiązku z powyższym, w przypadku dokonania jakiejkolwiek korekty w zamówieniu, proszę o konatakt mailowy. Adres do kontaktu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. . W treści informacji proszę podać nr RSPO szkoły oraz id zamówienia, którego korekta będzie dotyczyć. Po tym terminie nie będzie możliwości dokonywania zmian w zamówieniu.

Weryfikacja zamówień na podręcznik do klasy II !!!!!

Drukuj
Opublikowano: 22 czerwca 2015
Wpisany przez: Robert Gwóźdź

W związku z brakiem lub błędnym wypełnieniem przez dyrektorów szkół zamówień na 5 część podręcznika (pierwsza część dla klasy II) prosimy o dokonanie korekt na platformie SIO.

Czytaj więcej...

Zasady składania zamówień na kolejne części podręcznika.

Drukuj
Opublikowano: 18 czerwca 2015
Wpisany przez: Robert Gwóźdź

W związku z dystrybucją kolejnej części podręcznika prosimy dyrektorów szkół o zapoznanie się z treścią komunikatu przygotowanego przez zespół do spraw koordynowania działań związanych z opracowaniem i wydaniem podręcznika przez MEN, w celu prawidłowego dokonania zamówienia.

Komunikat

Zakończenie dystrybcji adaptacji podręczników dla uczniów niepełnosprawnych

Drukuj
Opublikowano: 17 kwietnia 2015
Wpisany przez: Piotr Łaba

Szanowni Państwo Dyrektorzy

uprzejmie informujemy, że zakończył się proces dystrybucji adaptacji podręczników dla uczniów niepełnosprawnych obejmujący złożone zamówienia uzupełniające dla części II-IV oraz zamówienia główne na IV część prowadzony przez Altix Sp. z o. o. Wykonawca dostarczył do szkół wszystkie rodzaje adaptacji.

Bardzo prosimy o pilne potwierdzenie w aplikacji odebranie adaptacji podręcznika.

Czytaj więcej...

Przekazanie informacji o liczbie podręczników "Naszego elementarz" możliwych do wypożyczenia część I i II do klasy I. Dotyczy podręczników standardowych.

Drukuj
Opublikowano: 17 kwietnia 2015
Wpisany przez: Piotr Łaba

Państwo Dyrektorzy,

Bardzo prosimy o odpowiedź na pytanie: Ile egzemplarzy części 1 i 2 „Naszego elementarza” macie Państwo w szkole do wypożyczenia uczniom klas I w roku szkolnym 2015/2016?

Aby wprowadzić tę informację należy zalogować się do strefy SIO2/aplikacji podręcznikowej i wypełnić znajdujący się tam formularz: Liczba podręczników do klasy I na rok szkolnych 2015/2016.

W przypadku, gdy się Państwo pomylą przy wpisywaniu, można ponownie przesłać poprawną wartość (edytując dane pole i klikając zapisz).

Uprzejmie prosimy o przekazanie ww. informacji w  terminie do dnia 20 kwietnia br.

Kuratorium Oświaty w Opolu 2012-2014