Dystrybucja II części "Naszego Elementarza".
Opublikowano: 11 września 2014
Wpisany przez: Piotr Łaba
Szanowni Państwo
Rozpoczynamy przygotowania do dystrybucji II części "Naszego Elementarza".
Harmonogram:
- 15 września (poniedziałek) – rozpoczęcie zamawiania II części podręcznika (w tym zaadaptowanego) przez dyrektorów szkół w aplikacji,
- 24 września (środa) – zakończenie zamawiania i zamknięcie aplikacji,
- do 1 października (środa) – zweryfikowanie przez Państwa danych szkół i liczb zamówionych podręczników, w tym zaadaptowanych,
- 6 października (poniedziałek) – przekazanie przez MEN danych niezbędnych do dostarczenia drugiej części w każdym województwie (terminów i miejsc odbioru/dostarczenia podręczników do województwa, liczby palet podręczników i rezerwy),
- 13 – 17 października (poniedziałek–piątek) – odbiór/dostarczanie do województw,
- 16 – 31 października (czwartek–piątek) – dostarczanie podręczników do szkół,
- 31 października (piątek) – ostateczny termin dostarczenia,
- 3 listopada (poniedziałek) – potwierdzenie przez Kuratorów Oświaty, że wszystkie szkoły otrzymały podręczniki zgodnie z zamówieniami.
Zasady dostarczania się nie zmieniają, aplikacja zostanie tylko uzupełniona w części dotyczącej podręczników uszkodzonych (rozróżnienie na wadliwe fabrycznie i uszkodzone w procesie dostarczania.